تنهایی هایم>>>...

من ميرم واسه...

می دانی؟

یک وقت هایی باید

رویِ یک تکه کاغذ بنویسی

تعطیل است

و بچسبانی پشتِ شیشه‌یِ افکارت

... ... باید به خودت استراحت بدهی

دراز بکشی

دست هایت را زیر سرت بگذاری

به آسمان خیره شوی

و بی خیال سوت بزنی

در دلت بخندی به تمام افکاری که

پشت شیشه‌یِ ذهنت صف کشیده اند

آن وقت با خودت بگویی:

بگذار منتظر بمانند.

 


خیلی سخته...

خيلي سخته

عاشق کسي باشي که حتي روحشم خبر نداشته باشه....!!!

اما خيلي شيرينه که

يواشکي...

عاشقانه....

نگاهش کني و توي دلت بگي:

" آخه لامصب خيــلي دوسـتـت دارم...!!!"

 


تقدیم به...


اگر باران بودم انقدر مي باريدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم

اگر اشک بودم مثل باران بهاري به پايت مي گريستم

اگر گل بودم شاخه اي از وجودم راتقديم وجود عزيزت ميکردم

اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برايت مينواختم

ولي افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه

هستم دوستت دارم.

 


به راستی زندگی چیست؟

 

92.jpg (400×400)

به راستی زندگی چیست؟

اگرخنده است چرا می گریم اگرگریه است پس چرا

می خندیم اگرمرگ است پس چراجاویدنیست اگر

جاویداست پس چرامی میریم.اگرعشق نیست پس

چرا پایدارنیست اگر عشق نیست چرا عاشق می شویم؟؟؟؟

عاشق نشویداگرتوانید

تادرغم عاشقی نمانید!

 


به کی بگویم.....

حرفهای ناگفته ام به کی بگویم 

به کی بگویم درکم نکردی ولی تکرم کردی

به کی بگو چقدردلم برات تنگ شده

به کی بگو دنیای من فقط توی

به کی بگو اگه یه روز نباشی من هیچم

به کی بگوحالا دلم چقدرهوات کردم

به کی بگو حالا چقدربهت احتیاج دارم که کنارم باشی

به کی بگوکه.............

به کی بگویم.................

  


بی بهانه مرا در آغوشت بگیر دلتنگم

 

دستانم را بگیر معبودم .بی بهانه مرا در آغوشت بگیر دلتنگم

دلتنگ بودنها و نبودنها ، دلتنگ کوچه ها ، دوستها

من دلتنگم تنهاترین

خدایا این احساس رو از من بگیر ، این دلتنگیرو ، تنهایی رو این حس مادری رو

ازمن بگیر.

خدایا تا کی باید بشینم و چشم به معجزت بدوزم..

این امتحاناتت کی تموم میشه ،پاهام دیگه جون ندارن ،دستام میلرزه

میخوای انقدر ازم امتحان بگیری که رفوزه بشم؟؟ ...دیگه میخوام انصراف بدم

کم آوردم..رفوزه شدم ..از این درسای دنیا

نمیدونم با اونایی که توی امتحاناتت رفوزه شدن چیکار میکنی؟

درسته رفوزه ام ولی باز هم چشم امیدم فقط بخودته

نکنه منو از درگاهت برونی...نکنه دیگه تو اغوشت نگیری

خودت گفتی که تو از مادرهم بمن مهربانتری .

پس منو محکمتر بگیر محکمتر بغلم کن میخوام بیشتر از این احساست کنم

میخوام تو وجودت غرق بشم مهربانترین

امیدمو نا امید نکن

جزتو کسی رو ندارم

تنهام


نظرات شما عزیزان:

سایه
ساعت15:35---19 اسفند 1393
همش تنهایی همش غم آقایوسف مطالب کرکره خنده روزیادکن تابخندیم نه که هرلحظه یادگرفتاریامون بیفتیم

مهوش
ساعت3:04---18 اسفند 1393
ازعشق متنفرم باعث جدایی وخیانت میشه البته عشقای امروزی عشق فقط پدرومادروعشق بین اعمه اطهار

رویا
ساعت2:37---18 اسفند 1393
عشق من چه واژه مقدسی ولی...!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تنهایی ، ،
برچسب‌ها: تنهایی"عشق"معرفت"نامردی ,

تاريخ : یک شنبه 17 اسفند 1398 ا 23:25 نويسنده : یوسف شمس الدینی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.